Izabela Piasna, Lorenz Bahlsen: będziemy zaskakiwać klientów licznymi nowościami (wideo)
Izabela Piasna, Kierownik ds. Marketingu Handlowego w firmie The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. opowiada o wyzwaniach na 2017 r. Firma planuje wdrożenie licznych nowości asortymentowych. Będą też zmiany w recepturach oraz idące za nimi zmiany technologiczne.
- Konsumenci bardzo lubią nowości z kategorii słonych przekąsek. Będziemy ich zaskakiwali licznymi nowościami, zarówno w zakresie smaków, jak i nowych formatów opakowań. Mamy nowe pomysły, nowe promocje, na pewno "będzie się działo", tak jak co roku - mówi Izabela Piasna. - Staramy się być o krok do przodu w stosunku do tego, czego oczekuje konsument. Nasze działania marketingowe staramy się coraz bardziej dostosowywać do tzw. okazji konsumenckich i stosować odpowiednio dopasowane promocje in-out. Jeśli klienci potrzebują, przykładowo, większych opakowań, takie będziemy wprowadzać i promować - kontynuuje.
Menedżerka zdradza też, że w sferze produkcyjnej firmę czekają poważne zmiany. - Pracujemy nad udoskonalaniem składu naszych produktów. Czeka nas ważna zmiana, ponieważ za zmianą receptur idą zmiany technologiczne. Będziemy przechodzić na olej rzepakowy, wychodząc naprzeciw konsumenckim trendom prozdrowotnym.
1 komentarz
-
07.04.2017
a jakość ciastek na Polskę, Słowację i Czechy dużo gorsza niż tych samych ciastek w Niemczech, Austrii i Francji - a cena ta sama - dziekujemy za ciasteczka...