30.12.2016/11:31

J.Włodarczyk, Comarch: E-commerce to wyzwanie ale również wyższe zyski

- Obserwując dominujący przez ostatnie lata trend rozwoju sprzedaży w internecie, kwestią czasu jest wzmocnienie obecności detalistów oraz firm z branży FMCG w sieci. Dla klienta e-zakupy oznaczają wygodę, komfort, łatwy sposób wyszukania interesujących go towarów oraz oszczędność czasu. Natomiast dla e-przedsiębiorców to wyzwanie ale również wyższe zyski – mówi Justyna Włodarczyk, Product Manager, Comarch SFA.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 02.01.2017

    "Według Gartner’a producenci dóbr konsumpcyjnych spędzają rocznie ponad 25 proc. przychodów na wydatki na promocje i z roku na rok ten udział stale rośnie." - i szkopuł w tym kto pierwszy na rynku dojdzie do wniosku jak efektywniej wykorzystać te 25% przychodów. Przy obecnym rozwoju technologii i dostępnych narządzi, w tym relatywnie tanich form dotarcia do kupujących a jednocześnie dużemu oporowi na zmiany ze strony tradycyjnego FMCG pierwsi którzy dostrzegą zachodzące zmiany będą wygranymi. Ale to wiąże się nie tylko z nowym narzędziem/kanałem komunikacji ale przede wszystkim gruntowną zmianą modelu biznesowego, w którym dbałość o doświadczenia klienta są na pierwszym miejscu - i tu zaskakujące zarówno na rynku detalicznym jak i hurtowym.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.