30.12.2016/11:31

J.Włodarczyk, Comarch: E-commerce to wyzwanie ale również wyższe zyski

- Obserwując dominujący przez ostatnie lata trend rozwoju sprzedaży w internecie, kwestią czasu jest wzmocnienie obecności detalistów oraz firm z branży FMCG w sieci. Dla klienta e-zakupy oznaczają wygodę, komfort, łatwy sposób wyszukania interesujących go towarów oraz oszczędność czasu. Natomiast dla e-przedsiębiorców to wyzwanie ale również wyższe zyski – mówi Justyna Włodarczyk, Product Manager, Comarch SFA.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 02.01.2017

    "Według Gartner’a producenci dóbr konsumpcyjnych spędzają rocznie ponad 25 proc. przychodów na wydatki na promocje i z roku na rok ten udział stale rośnie." - i szkopuł w tym kto pierwszy na rynku dojdzie do wniosku jak efektywniej wykorzystać te 25% przychodów. Przy obecnym rozwoju technologii i dostępnych narządzi, w tym relatywnie tanich form dotarcia do kupujących a jednocześnie dużemu oporowi na zmiany ze strony tradycyjnego FMCG pierwsi którzy dostrzegą zachodzące zmiany będą wygranymi. Ale to wiąże się nie tylko z nowym narzędziem/kanałem komunikacji ale przede wszystkim gruntowną zmianą modelu biznesowego, w którym dbałość o doświadczenia klienta są na pierwszym miejscu - i tu zaskakujące zarówno na rynku detalicznym jak i hurtowym.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.