J.Włodarczyk, Comarch: E-commerce to wyzwanie ale również wyższe zyski
- Obserwując dominujący przez ostatnie lata trend rozwoju sprzedaży w internecie, kwestią czasu jest wzmocnienie obecności detalistów oraz firm z branży FMCG w sieci. Dla klienta e-zakupy oznaczają wygodę, komfort, łatwy sposób wyszukania interesujących go towarów oraz oszczędność czasu. Natomiast dla e-przedsiębiorców to wyzwanie ale również wyższe zyski – mówi Justyna Włodarczyk, Product Manager, Comarch SFA.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
02.01.2017
"Według Gartner’a producenci dóbr konsumpcyjnych spędzają rocznie ponad 25 proc. przychodów na wydatki na promocje i z roku na rok ten udział stale rośnie." - i szkopuł w tym kto pierwszy na rynku dojdzie do wniosku jak efektywniej wykorzystać te 25% przychodów. Przy obecnym rozwoju technologii i dostępnych narządzi, w tym relatywnie tanich form dotarcia do kupujących a jednocześnie dużemu oporowi na zmiany ze strony tradycyjnego FMCG pierwsi którzy dostrzegą zachodzące zmiany będą wygranymi. Ale to wiąże się nie tylko z nowym narzędziem/kanałem komunikacji ale przede wszystkim gruntowną zmianą modelu biznesowego, w którym dbałość o doświadczenia klienta są na pierwszym miejscu - i tu zaskakujące zarówno na rynku detalicznym jak i hurtowym.
3