19.03.2020/08:00

Jacek Owczarek, Grupa Eurocash: Niektórzy producenci chcą zarobić na epidemii koronawirusa

Część producentów próbuje wykorzystać sytuację i zarobić trochę więcej pieniędzy na całym zamieszaniu związanym z koronawirusem - powiedział dyrektor finansowy Grupy Eurocash podczas webinarium Pracodawców RP nt. wpływu epidemii koronawirusa na handel, dystrybucję i branżę spożywczą. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • TM 23.03.2020

    Myślę, że to najlepszy moment, aby pan dyrektor finansowy powiedział jakie opłaty pobiera od producentów jego firma.

  • Hyde 20.03.2020

    Tylko EC nie chce zarabiać.

  • gija888 20.03.2020

    potwierdzam. prowadzę sklep spożywcy i co dostawa to inna cena, coraz wyższa. klienci się denerwują i obarczają nas winą. ale tak nie jest. producenci wykorzystują swoje 5 minut i zarabiają krocie. to straszne co się dzieje.

  • 1234 19.03.2020

    Święte słowa poniżej:
    Wielu producentów kurczaków jeszcze do niedawna proponowało promocyjne ceny za pierś w wysokości 9,99 zł za kilogram. – Byliśmy bombardowani ofertami. Teraz pierś z kurczaka kosztuje w niektórych miejscach nawet 30 zł. Powodem nie jest to, że sklepy podniosły ceny, ale fakt, że cena u niektórych producentów drastycznie wzrosła. Nie u wszystkich, ale są producenci, którzy próbują tę sytuację wykorzystać

  • upadły producent 19.03.2020

    znam największego hurtowego polskiego hurtownika który wykorzystywał sytuacje i łoił wybranych producentów opłatami

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.