25.06.2020 / 15:56
StoryEditor

Jak dostać się do oferty dyskontów? Zgadzaj się na in-out!

Tomasz Szacoń, właściciel firmy doradczej RetailPoland Consulting LTD (materiały prasowe)
Sieci handlowe zabierają coraz większą część rynku detalicznego, więc to zupełnie normalne, że każdy producent bierze pod uwagę sprzedaż do tego nowoczesnego kanału. Pożądanie budzą nie tylko hiper- i supermarkety, gdzie jest sporo miejsca na półce, ale przede wszystkim szybko zwiększające udziały w rynku dyskonty.  Zderzenie ze ścianą następuje w momencie ustalania warunków współpracy. Dziś nie o terminach płatności, ani o fakturach wstecznych lecz o akcjach in-out.

Tomasz Szacoń, właściciel firmy doradczej RetailPoland Consulting LTD wskazuje, że sprzedaż w ramach akcji in-outowych, to swego rodzaju test dla marki, dla ceny, dla layoutu. -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.11.2025 / 11:02
StoryEditor
Rekordowa umowa na rynku magazynowym. Agata zwiększa możliwości logistyczne
Logo sieci Agata (fot. Shutterstock)

Mapletree Investments podpisało z Agata umowę obejmującą 128 tys. mkw. w Piotrkowie Trybunalskim. Jakie znaczenie ma to porozumienie dla rynku logistycznego i regionu centralnej Polski?

Mapletree Investments poinformowało o podpisaniu umowy z Agata, jednym z największych detalistów meblowych w kraju. Porozumienie obejmuje łączną powierzchnię 128 tys. mkw. w kom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 15:12
StoryEditor
Przychodzi Brytyjczyk do Polaka we francuskim sklepie. Carrefour rozszerza ofertę "Kuchni Świata"
Melinda Simmons, ambasadorka Wielkiej Brytanii w Polsce i Eric Yung, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Carrefour Polska (fot. Jakub Sadowski)

Carrefour stawia na kulinarne inspiracje z Wysp Brytyjskich, wprowadzając do sprzedaży produkty znane z tamtejszej kuchni. Współpraca z Ambasadą Wielkiej Brytanii w Polsce zaowocowała pojawieniem się w sklepach sieci około stu artykułów spożywczych.

Carrefour Polska rozszerzył ofertę "Kuchni Świata" o nową kategorię – produkty pochodzące z Wielkiej Brytanii. To efekt współpracy sieci z Ambasadą Wielkiej Brytanii w Polsce. K...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2025 04:42