09.09.2019/09:56

Jak sieci handlowe dbają o czystość w sklepach? [RAPORT]

Działające na rynku sklepy zapytano o stosowane metody utrzymywania czystości. Pytania dotyczyły trzech procesów – technicznego, informacyjnego i kontrolnego. Informacji udzieliła blisko połowa podmiotów. Analiza m.in. wykazała, że w wielu placówkach sprzątanie jest nadal nadzorowane w postaci papierowych formularzy. Co niektórzy eksperci oceniają jako przestarzałe i zawodne działanie. Jednak trend na rynku wyraźnie się zmienia. Ułatwiają to cyfrowe rozwiązania. Wszystkie raporty trafiają bezpośrednio do centrali, która może szybko sprawdzić, kto danego dnia o określonej godzinie np. czyścił konkretną półkę.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ob serwator 09.09.2019

    Zobaczcie, co dzieje się w Tesco

  • abc 09.09.2019

    Prosta odpowiedź w tej sprawie na temat śmieciowej Biedronki najgorszego dyskontu - tam nikt nad tym nie może zapanować i normą jest brud, bałagan, sklepy brzydkie, małe, zbudowane po taniości z ich produktami które są śmieciowe za które trzeba płacić co jest nienormalne w tym wypadku. Zawsze mam złe doświadczenia jako potencjalny klient z Biedronką - jestem tam zdenerwowany i nic za bardzo nie widzę wartego zakupu. Jak pisałem ich produkty są słabe, śmieciowe, drogie - unikam Biedronki tylko niekiedy daję jej szanse że coś tam zakupie - wchodzę i wychodzę widząc że dalej jest tam źle...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.