02.01.2019/12:00

Jan Kolański, Colian: w 2019 roku będziemy rozwijać w Polsce markę Elizabeth Shaw

W 2019 roku planujemy mocniej zaznaczyć obecność marki Elizabeth Shaw na polskim rynku. W 2018 roku po raz pierwszy promowaliśmy ten brand w brytyjskiej telewizji - komentuje dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Jan Kolański, prezes Grupy Colian.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Anita 26.02.2019

    Bez sensu, ta marka w Polsce nic nie znaczy. Ma w swoich rękach tyle innych Marek a będzie budował ES od zera,.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.