02.01.2019/12:00

Jan Kolański, Colian: w 2019 roku będziemy rozwijać w Polsce markę Elizabeth Shaw

W 2019 roku planujemy mocniej zaznaczyć obecność marki Elizabeth Shaw na polskim rynku. W 2018 roku po raz pierwszy promowaliśmy ten brand w brytyjskiej telewizji - komentuje dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Jan Kolański, prezes Grupy Colian.

Szef największej polskiej firmy produkującej słodycze podkreśla, że miniony rok był bardzo intensywny i pełen wyzwań. - Jesteśmy aktywni praktycznie w każdym segmencie rynku słodyczy w Polsce, a to wymaga dużej elastyczności. Zrealizowaliśmy szereg inicjatyw w obszarach marketingu, trade marketingu i sprzedaży, które przyniosły spodziewane efekty i satysfakcjonujące wyniki. Umiejętnie wykorzystujemy komplementarność naszego portfela i możliwość zaspokajania potrzeb konsumenckich przez cały rok - mówi Kolański.

Prezes Grupy Colian dodaje, że firma aktywnie działa też na rynkach zagranicznych, co daje jej perspektywę dla oceny i planowania działań na skalę krajową. - Dlatego jestem spokojny o kolejny rok i wyzwania, które przyniesie - mówi Kolański. - Nowe doświadczenia zdobywaliśmy na rynku brytyjskim, gdzie po raz pierwszy promowaliśmy w telewizji naszą markę Elizabeth Shaw. W przyszłym roku planujemy, żeby jeszcze mocniej była obecna na polskim rynku - dodaje.

Przypomnijmy, że Colian Holding przejął markę Elizabeth Shaw pod koniec 2018 roku. Wartość transakcji wyniosła około 2,25 mln funtów.

Elizabeth Shaw Limited jest dostawcą wyrobów czekoladowych oferowanych pod markami Elizabeth Shaw i Famous Names.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Anita 26.02.2019

    Bez sensu, ta marka w Polsce nic nie znaczy. Ma w swoich rękach tyle innych Marek a będzie budował ES od zera,.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.