22.11.2018/12:05

Janusz Idczak, Mondelez Polska: Milka żyje sportami zimowymi

Producent słodyczy podpisał umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim i będzie wspierał narodową drużynę skoczków. Janusz Idczak, prezes polskiego oddziału firmy Mondelez w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że nowa strategia marketingowa marki Milka, przełoży się na poprawę wyników sprzedaży w niełatwym, pierwszym kwartale 2019 roku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.