16.08.2018/14:43

Jeszcze w tym roku na rynek może powrócić szyld CPN

Centrala Produktów Naftowych – przed laty wyłączny dystrybutor i detalista na rynku paliw samochodowych – zniknął z rynku w 2000 r., zastąpiony przez Orlen. Właściciel marki chce ją przywrócić na jednej ze stacji, jeszcze w tym roku – informuje Bankier.pl.

Starsi kierowcy pamiętają czasy, gdy CPN był synonimem stacji benzynowej – „Jadę na ce-pe-en” oznaczało „jadę na stację benzynową”. Dziś ta marka budzi nostalgię, jednak w latach 90-tych wciąż wielu tankującym kojarzyła się z czasami komuny, a przede wszystkim w kartkami na benzynę, która w latach 80-tych przez kilka lat objęta była systemem reglamentacji.

W 1999 r., po połączeniu Centrali Produktów Naftowych z Petrochemią Płock, powstał Polski Koncern Naftowy, który w 2000 r. przyjął nazwę Orlen. Jak informuje portal Bankier.pl, obecnie właściciel marki CPN chce ją przywrócić na jednej ze stacji paliw w Warszawie.

Historyczne logo CPN ma się pojawić na jednej ze stacji Orlenu na warszawskiej Pradze. Z informacji zdobytych przez agencję ISBNews, cytowaną przez serwis Bankier.pl, chodzi o zabezpieczenie praw do hisotrycznego logo, w związku z wcześniejszymi próbami jego przejęcia przez inny podmiot.

Czytaj więcej na bankier.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.