31.12.2020/12:00

Już blisko 40 proc. konsumentów zwraca uwagę na informacje dotyczące akcji prospołecznych sklepów

Z badania zrealizowanego przez Kantar Polska wynika, że więcej nić co trzeci czytelnik gazetek handlowych (38 proc.) kojarzy informacje o tym, że sklep, którego publikacje przegląda włączył się w działania z zakresu CSR. Co szósty (15 proc.) zapewnia, że nie spotkał się z takim przekazem, a prawie co drugie (47 proc.) przyznaje, że go nie pamięta. Zdaniem ekspertów te wyniki nie są dla branży satysfakcjonujące. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także