22.04.2021 / 10:15
StoryEditor

Kabanosy Rośl-inne Tarczyński docenione w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Kabanosy Rośl-inne Tarczyński doceniona w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów (WH)
Dzięki doświadczeniu w komponowaniu ulubionych przekąsek Polaków, firma Tarczyński stworzyła unikalne kabanosy przygotowane w 100 proc. z roślin. Produkt zdobył złoty medal w kategorii: Produkty alternatywne wegetariańskie i wegańskie.

Kabanosy Rośl-inne to idealna propozycja dla wegetarian oraz fleksitarian poszukujących alternatywnych źródeł białka, którym trudno rezygnować z charakterystycznego mięsnego smaku. Cechują się wysoką zawartością białka i błonnika oraz brakiem konserwantów.

- Bardzo się cieszymy, że kabanosy Rośl-inne marki Tarczyński zostały docenione przez kupujących i uzyskały tytuł Najlepszy Produkt 2021 – Wybór konsumentów. Dostrzegamy potencjał drzemiący w rynku produktów roślinnych, który z pewnością będzie się rozwijał. Otrzymane wyróżnienie utwierdza nas w tym przekonaniu i pokazuje, że rośnie grupa konsumentów szukających alternatywnych przekąsek zachowujących smak i unikalną teksturę mięsa. Nasze kabanosy reklamujemy hasłem "Takie jak lubisz, ale rośl-inne" i produkt spełnia zawartą w tym zdaniu obietnicę – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i exportu, Tarczyński.

Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu firmy Tarczyński (fot. mat. pras.)

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

08.04.2024 / 15:14
StoryEditor
Rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna w Łodzi na finiszu
Centrum handlowe Nowa Górna w Łodzi (fot. mat. pras.)
W czwartek 11 kwietnia uruchomiony zostanie nowy park handlowy w Łodzi, przy ul. Kolumny 6/36 – zapowiada Greenman Poland. Tym samym zakończy się trwająca od lata 2023 r. rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna.

Przy istniejącym od lat i niedawno zmodernizowanym obiekcie, powstał wolnostojący park handlowy otoczony setką nowych miejsc parkingowych. Pod jego dachem odwiedzający znajdą 4 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 09:32
StoryEditor
Minister finansów za przywróceniem handlu w niedziele. Andrzej Domański liczy na wyższe wpływy z VAT-u
Minister finansów Andrzej Domański (fot. za: MF/YouTube)
- Polacy chcą, aby te niedziele (handlowe - red.) w jakimś wymiarze wróciły. Mamy projekt Trzeciej Drogi i mamy projekt Koalicji Obywatelskiej. Jestem również zwolennikiem przywrócenia możliwości handlu w niedzielę, podkreślam - powiedział minister finansów Andrzej Domański w Radiu Zet.

W ocenie szefa resortu finansów, wprowadzenie choćby dwóch niedziel handlowych w miesiącu (to zakłada projekt Trzeciej Drogi złożony w ubiegłym miesięcu w Sejmie) "z punktu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 07:04