08.11.2017/10:59

Kamis prowadzi świąteczną akcję promocyjną w salonikach Kolportera

Promocja konsumencka pod nazwą „Poczuj, że są święta” ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera. Do 15 stycznia 2018 roku w 350 punktach sieci Kolportera można odbierać kolorowe puszki na pierniki i świąteczne łakocie.

W promocji dostępnych jest 27 tys. puszek. W kolekcji znalazły się trzy rodzaje puszek. Różnią się one od siebie kolorem, napisem i przede wszystkim grafiką.

– Akcja Kamis, która właśnie wystartowała w naszej sieci jest kolejnym przykładem redempcji, czyli systemowego wydawania nagród. Cieszy nas fakt, że coraz więcej producentów produktów FMCG, wydawców, a także agencji reklamowych działających na ich zlecenie zwraca uwagę na naszą sieć i dostrzega walory takiego kanału dystrybucji nagród. Programy konsumenckie tego typu realizujemy od przeszło 20 lat i z roku na rok cieszą się one coraz większym zainteresowaniem nie tylko zleceniodawców, ale przede wszystkim naszych klientów. Łącznie na koncie mamy około 170 kompleksowo przeprowadzonych akcji, a liczba wydanych w naszych salonikach nagród przekroczyła już 7,6 miliona – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Od 4 listopada w sklepach Kolportera trwa także akcja „Mastercard priceless specials”, program Mastercard, który premiuje kupujących i płacących kartami punktami wymiennymi na nagrody.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ponad 900 Saloników Prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.