29.08.2018/00:00

Kampania Wawel „Świat jest Fresh & Fruity”

Najnowsza kampania reklamowa firmy Wawel ma na celu zwiększyć świadomość marki galaretek nadziewanych Fresh & Fruity i przedstawić te produkty jako smaczną przekąskę do jedzenia w ciągu dnia.

Producent zaplanował intensywną kampanię digital i emisję spotu w telewizji. Całość uzupełniają działania PR i wsparcie produktów w miejscach sprzedaży. Marka startuje także z konkursem w mediach społecznościowych z użyciem nowych technologii. Dla uczestników przygotowano atrakcyjne nagrody.

Spoty telewizyjne będą emitowane do listopada w wiodących stacjach (TVP, TVN i Polsat).

Kampanię uzupełnia atrakcyjny konkurs dla konsumentów, który rozpocznie się 17 września i potrwa do 14 października.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.