18.02.2021/13:17

Biedronka w promocyjnym natarciu. Karty Moja Biedronka używa już ponad 10 mln klientów, to więcej niż mają obywateli Izrael, Białoruś, Węgry czy Austria

Karta lojalnościowa Moja Biedronka ma już ponad 10 mln milionów użytkowników, a grono to każdego dnia się powiększa. Wprowadzona we wrześniu 2016 r. karta jest najpopularniejszym tego typu programem lojalnościowym w Polsce. Tylko w 2020 roku posiadacze karty mogli skorzystać z ponad 1500 akcji  przeznaczonych dla nich promocyjnych.

Jak wskazują przedstawiciele sieci Biedronka, tylko w ostatniej akcji promocyjnej, 4 mln klientów kupujących z kartą Moja Biedronka odebrało 10 mln voucherów na łączną kwotę ponad 100 mln złotych. Okazja do kolejnych oszczędności w ramach tej promocji będzie nadarzała się codziennie do końca lutego.

10 milionów użytkowników karty Moja Biedronka to imponująca społeczność. Dość powiedzieć, że to więcej, niż mają obywateli Izrael, Białoruś, Węgry czy Austria. W Polsce,  w województwie mazowieckim jest już ponad 1 mln użytkowników, a biorąc pod uwagę pojedynczy sklep – w Biedronce przy ul. Słowackiego 70 w Myślenicach – aż 7 tys. posiadaczy.

Zdaniem Doroty Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka, głównym powodem, dla którego klienci tak chętnie korzystają z karty Moja Biedronka są generowane oszczędności.  - Tylko w 2020 roku posiadacze karty mogli skorzystać z ponad 1500 akcji  przeznaczonych dla nich, Karta Moja Biedronka dawała też możliwość otrzymania dodatkowych fajniakowych naklejek przy akcji edukacyjno-lojalnościowej Gang Fajniaków – mówi Dorota Wrotek-Gut

- Wiemy, że dla klientów oprócz wysokiej jakości produktów, którą znajdują w sklepach naszej sieci, liczy się również atrakcyjna cena. Od lat prowadzimy działania, które pomagają im oszczędzać. Na szczególne benefity mogą liczyć posiadacze karty Moja Biedronka. Cieszymy się, że wprowadzona dla nich promocja voucherowa spotkała się z tak pozytywnym odbiorem. Akcja trwa do końca tego miesiąca, wiec jej efekt na pewno będzie jeszcze większy – wskazuje dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Według przedstawicieli sieci Biedronka, za popularnością akcji „Codziennie zyskuj więcej” stoją też proste zasady promocji. Posiadacze karty Moja Biedronka, otrzymają voucher w wysokości 15 zł za każde zakupy powyżej 99 zł oraz voucher w wysokości 5 zł, kiedy wartość ich koszyka przekroczy 69 zł. Vouchery można wykorzystać w ciągu dwóch dni od momentu ich otrzymania, ponawiając zakup na kwotę, która była podstawą otrzymania vouchera. Oferta obowiązuje do 28 lutego tego roku, a z promocji można skorzystać każdego dnia, maksymalnie raz dziennie.

 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Obserwator 18.02.2021

    Proste zasady promocji? To wygląda tak, jakby sieci zależało na tym by klient z vouchera nie skorzystał. Przecież przeciętny klient nie robi zakupów co 2 dni za ponad 100 zł.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także