16.05.2018/13:48

Katarzyna Paliwoda, Facebook CEE: Biznes musi być gotowy na pokolenie mikrofali!

Młodych ludzi można określić mianem "pokolenia mikrofali". - To pokolenie, które "chce tego teraz i chce to gorące". Spełnianie jego potrzeb jest bardzo ważne - mówiła podczas Kongresu Rynku FMCG 2018 Katarzyna Paliwoda, Head of Business Central & Eastern Europe w firmie Facebook.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • bocek 18.05.2018

    Będzie gdzieś prezentacja p.Paliwody do pobrania? To było świetne wystąpienie.

  • moda i szyk 17.05.2018

    czaje luz, ale się odstawiła jakby na kacu szła do żabki po setke i dwa piwa.

  • xn 17.05.2018

    era new world order w natarciu, ludem trzeba łatwo sterować, bez środków przymusu, wiedząc o nim wszystko można to robić niskim nakładem, łatwo kreować nowe trendy, ideologie, preferencje, style, manipulowane masy stają się podatne do sterowania jak stado baranów w zagrodzie, wystarczy jeden pasterz , dwa psy i barany robią, co zechce pasterz, a jeżeli to zły pasterz i prowadzi stado w przepaść? barany muszą zacząć myśleć samodzielnie, bo baca jest nieprzeciętnie chytry, ciągle mu mało i mało i nie kieruje się wcale moralnością,

  • johnny sick 17.05.2018

    kupa wymieszana z sianem dla idiotów i porąbów emocjonalnych na masowa skalę , debile i tyle

  • Ta jasne 16.05.2018

    No i co z tego? Czy jesteśmy w związku z tym szczęśliwi? Po co ta gonitwa, ten pośpiech? To stwarzanie sobie problemów, których kiedyś nie było. Czy jesteśmy szczęśliwi w czasach social mediów, w czasach smartfonów? Może i trochę tak, ale to szczęście jest pozorne, zachowujemy się jak gwiazdy, celebryci, nieustannie się czymś dzieląc w sieci, życie staje się na pokaz. Technologia nie daje nam szczęścia, a już na pewno nie ingerencja w relacje międzyludzkie, coraz bardziej odbiera nam to wszystko smak i radość z zwykłego życia. Nikt nam nie każe nieustannie gnać w przyszłość, a jednak to robimy i robimy to coraz szybciej - po co te rewolucje, ten maniakalny trend, by urządzenia "myślały", były inteligentne( Internet rzeczy, smart technologie, robotyka) - komu to wszystko potrzebne, zatracamy się w tych maniach ulepszeń, które są w większości niepotrzebne. Nie możemy cieszyć się teraźniejszością, bo stale nakazuje nam się dalszy postęp, progres - nikt nam niczego nie może narzucać.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.