06.09.2018/14:33

Kaufland modyfikuje strategię marketingowo-promocyjną. Sieć chce przyciągnąć do swoich sklepów smart shopperów

Polacy starannie planują swoje zakupy. Współcześnie już nie tylko cena determinuje pojęcie „sprytnych” zakupów. Coraz częściej konsumenci zwracają uwagę również na jakość produktów, dostępny asortyment oraz lokalizację sklepu. Kaufland chcąc przyciągnąć do swoich sklepów łowców okazji wprowadził nową gazetkę promocyjną (obowiązującą od poniedziałku do środy). To nowy element w strategii marketingowej sieci.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Mietek 13.09.2018

    Czy kaufland wam placi za te artykuly???,

  • wersal 12.09.2018

    Coś podobnego zrobiło kimbino.pl jak dobrze kojarzę że udostępniają tam gazetki z różnych marketów nie tylko kauflandu. To taka opcja, gdzie pojawiają się artykuły o kilka dni wcześniej.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.