21.12.2018/16:05

Kaufland planuje rozwijać ofertę marki własnej Exquisit

W tym roku w okresie Świąt Bożego Narodzenia sklepy Kaufland oferują 70 produktów premium marki własnej Exquisit. W przyszłym roku firma planuje rozszerzyć ofertę o kolejne kilkadziesiąt artykułów.

Jak wskazują przedstawiciele sieci Kaufland w Polsce oferta produktów Exquisit jest „wybierana przed każdym sezonem na bazie dotychczasowych preferencji klienta, jak i w oparciu o trendy i nowości rynkowe.“ Jej wielkość każdego roku może się różnić. W tym roku, w okresie Świąt Bożego Narodzenia firma oferuje 70 artykułów, z czego 15 zupełne nowości.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć ma 208 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. Asortyment sieci Kaufland liczy minimum 15 000 produktów, w tym marki własne takie jak: Exquisit, Bevola, Crazy Wolf, K-Bio, K-Clasic, K-Classic bez laktozy, K-take it veggie, Switch on, Kuniboo, Hip & Hoopps, K To Go, K-free (bez glutenu i laktozy), czy Kidland.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.