Kawa i zapiekanki pomysłem na rozwój sieci Odido
Makro zachęca właścicieli niezależnych sklepów do wejścia we franczyzę Odido, obiecując im zwiększoną sprzedaż dzięki rozwinięciu tzw. dodatkowego asortymentu placówki - m.in. oferty kawowej, czy zapiekanek.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
07.06.2019
Niech nie zachęca do rozwoju bo nie radzi sobie sieć z bieżącymi problemami.
Na Śląsku sieć się sypie w zastraszającym tempie. Przez brak organizacji w hali Zabrze , klienci odpływają z zakupami do innych hurtowni. Jeśli obsługa sieci się nie zmieni dostawy będą dojeżdżały z innych hurtowni.
Klienci Makro tracą cierpliwość.
Najłatwiej jest dołożyć kilkadziesiąt firm z regionu do hali Zabrze nie zwiększając zatrudnienia w dziale dostaw. Oszczędność niesamowita (brawo dla pseudogeniusza który to wymyślił). Chaos który tam zapanował jest nie do opisania.
Teraz jest najlepszy moment dla konkurencyjnych sieci na podbieranie tych, którzy są w Odido.
9