24.07.2018/09:10

Kawa i zapiekanki pomysłem na rozwój sieci Odido

Makro zachęca właścicieli niezależnych sklepów do wejścia we franczyzę Odido, obiecując im zwiększoną sprzedaż dzięki rozwinięciu tzw. dodatkowego asortymentu placówki - m.in. oferty kawowej, czy zapiekanek.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • jido 07.06.2019

    Niech nie zachęca do rozwoju bo nie radzi sobie sieć z bieżącymi problemami.
    Na Śląsku sieć się sypie w zastraszającym tempie. Przez brak organizacji w hali Zabrze , klienci odpływają z zakupami do innych hurtowni. Jeśli obsługa sieci się nie zmieni dostawy będą dojeżdżały z innych hurtowni.
    Klienci Makro tracą cierpliwość.
    Najłatwiej jest dołożyć kilkadziesiąt firm z regionu do hali Zabrze nie zwiększając zatrudnienia w dziale dostaw. Oszczędność niesamowita (brawo dla pseudogeniusza który to wymyślił). Chaos który tam zapanował jest nie do opisania.
    Teraz jest najlepszy moment dla konkurencyjnych sieci na podbieranie tych, którzy są w Odido.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.