14.12.2016/10:35

Kevin Tindall, Tesco PLC: Hipermarkety są naszym znakiem rozpoznawczym

Na temat zmian jakie Tesco implementuje w hipermarketach w Europie Centralnej oraz efektów wprowadzenia na teren sklepów salonów takich marek jak Media Markt, TK Maxx i H&M – mówi Kevin Tindall, Chief Operating Officer, Tesco Europa Centralna w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.