20.09.2021 / 12:14
StoryEditor

Klapki, buty sportowe i skarpety w barwach Lidla powracają do sklepów dyskontowej sieci

Klapki Lidla oraz inne produkty sygnowane logo sieci powracają do sprzedaży (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W czwartek 30 września Lidl Polska ponownie wprowadzi do sprzedaży skarpety, klapki i buty sportowe z własnym logo, w niebiesko-żółto-czerwonych barwach. Sieć liczy na to, że produkty te po raz kolejny okażą się sprzedażowym hitem.

Lidlowe produkty po raz pierwszy trafiły do sklepów w Polsce w kwietniu 2021 r. i w większości lokalizacji wyprzedały się już pierwszego dnia. Popyt zdecydowanie przekroczył pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 13:38
StoryEditor
Właściciel Grupy Żywiec tnie zatrudnienie. Zmiany dotkną 400 pracowników
Właściciel Grupy Żywiec tnie zatrudnienie. Dolf van den Brink, prezes Heinekena zapewnia, że koncern będzie wspierać wszystkich 400 pracowników, których ma dotyczyć zmiana (fot. Heineken)

Globalny producent piwa Heineken, który jest właścicielem Grupy Żywiec, ogłasza restrukturyzację w firmie. W ramach nowej strategii koncern zlikwiduje lub przeniesie 400 stanowisk. Po co takie zmiany i kogo one dotkną?

W artykule przeczytasz:

  • Heineken wprowadza nową strategię EverGreen 2030
  • Heineken reaguje na spadki sprzedaży piwa
  • Cyfryzacja kluczowym elementem transformacji pr...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 10:26
StoryEditor
Lidl chce przestraszyć Polaków. Dyskonter zapowiada wyjątkową ofertę
(fot. Shutterstock/materiały prasowe)

Pod koniec października sklepy coraz wyraźniej przybierają barwy czerni, pomarańczu i fioletu. To znak, że Halloween stało się ważnym punktem w kalendarzu handlowym, a detaliści wykorzystują jego potencjał, by przyciągnąć klientów. Lidl Polska również przygotował specjalną ofertę na ten okres.

W ostatnich latach można zaobserwować wyraźny trend wzmacniania oferty sezonowej w handlu detalicznym. Wyróżnianie poszczególnych okresów roku poprzez dedykowane linie produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. październik 2025 09:34