10.12.2018 / 13:08
StoryEditor

Klienci spożywczych sklepów internetowych rezerwują dostawy świąteczne z 2 tyg. wyprzedzeniem

(Tesco Polska)
Przedświąteczne szaleństwo zakupowe widać nie tylko w tradycyjnych sklepach, ale i w internecie. Jeśli klienci chcą zamówić zakupy z dostawą do domu – muszą się pospieszyć. W Tesco Ezakupy „okienka dostaw” na przedświąteczne dni rezerwowane są przez klientów nawet z dwutygodniowym wyprzedzeniem.

Okres przedświąteczny, ale i kolejne zimowe tygodnie to czas szczególnej popularności zakupów z dostawą do domu. - W Tesco Ezakupy nad przygotowywaniem zakupów i dostarczaniem i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 08:07
StoryEditor
Duża sieć dyskontów spożywczych zapowiada inwestycję, która pozwoli jej przyspieszyć rozwój w Polsce i otworzyć 1000 sklepów

Sieć Aldi chce otworzyć w Polsce w perspektywie kolejnych 15 lat ponad 1000 sklepów, które będą obsługiwane przez sześć nowoczesnych centrów logistycznych. Firma konsekwentnie realizuje zapowiedzianą strategię, właśnie zapowiedział inwestycję, która ma pomóc w osiągnięciu założonych celów.

W 2023 r. sieć dyskontów Aldi zapowiedziała, że do 2028 roku chce mieć w Polsce 650 sklepów, zaś w perspektywie dekady aż 1000. Tak rozwiniętą sieć sklepów ma obsługiwać sześć c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:52
StoryEditor
Piotr Biela, Grupa Blix: Dyskonty muszą mocniej zawalczyć o klienta w komunikacji oferty grillowej
Piotr Biela, business development managere w Grupie Blix spodziewa się, że największy wzrost zainteresowania promocjami przed majówką, a także w całym maju wystąpi w supermarketach (fot. materiały prasowe)

Promocje, na jakie produkty będą najbardziej interesowały klientów przed majówką i w całym maju? Gdzie wzrost zainteresowania tymi produktami będzie największy? Piotr Biela, business development manager w Grupie Blix ma odpowiedź na te pytania.

- Bazując na analizie danych z dwóch poprzednich lat, prognozujemy, że największy wzrost zainteresowania promocjami związany ze zbliżającą się majówką (rozumiany jako przeglądan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 21:36