18.02.2013/11:12

Klienci wybierają drogerie ze znanym szyldem

Polska wciąż jest łakomym kąskiem dla międzynarodowych sieci drogerii. Niewielkie sklepy coraz częściej przegrywają z nimi walkę o klientów. Zmniejsza się też liczba hurtowni kosmetyczno­‑chemicznych. Kto będzie rozdawał karty na tym trudnym rynku za kilka lat?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.