18.02.2013/11:12
Klienci wybierają drogerie ze znanym szyldem
Polska wciąż jest łakomym kąskiem dla międzynarodowych sieci drogerii. Niewielkie sklepy coraz częściej przegrywają z nimi walkę o klientów. Zmniejsza się też liczba hurtowni kosmetyczno‑chemicznych. Kto będzie rozdawał karty na tym trudnym rynku za kilka lat?
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
13