Kolporter przyciąga klientów redempcją. Sieć wydaje nagrody w konkursach innych podmiotów
Ponad 700 tysięcy katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 roku w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.
Akcje – realizowane na zlecenie producentów, dostawców i agencji reklamowych – to efekt rozwoju oferty promocyjnej Kolportera. Spółka umożliwia w swojej sieci saloników m.in. odbieranie nagród w różnego rodzaju konkursach (redempcja) czy dystrybucję bezpłatnych próbek lub katalogów (sampling).
– Widzimy wyraźnie rosnące zainteresowanie dostawców i producentów, zarówno jeśli chodzi o redempcję, jak i sampling. Sieć saloników ze względu na swoją specyfikę zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy potencjalnych konsumentów – rocznie obsługujemy ok. 70 milionów klientów – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.
Tradycyjnie już dużym powodzeniem cieszyły się akcje wydawania nagród w programach konsumenckich. W ostatnim okresie saloniki Kolportera wydawały fartuchy kuchenne firmy Winiary, ozdobne puszki w ramach akcji firmy Kamis czy kubki dla uczestników promocji Mola.
5