04.12.2018/08:44

Koniec z geoblokowaniem w handlu

Od grudnia firmy w krajach członkowskich Unii Europejskiej nie mogą ograniczać dostępu do swoich towarów lub usług klientom z innych państw UE. To ważny krok dla rozwoju unijnego handlu, ale niesie ze sobą szereg konsekwencji - pisze Rzeczpospolita.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.