Konkurs Stylowe Śliwkobranie zakończony. Fiat 500 trafił do zwycięzcy
Rozstrzygnięto konkurs konsumencki Stylowe Śliwkobranie. Nagroda główna - fiat 500 - trafił do zwycięzcy 6 grudnia.
Marka Solidarność od 1 września do 30 listopada br. organizowała loterię konsumencką Stylowe Śliwkobranie. W trakcie trwania promocji, konsumenci Śliwki Nałęczowskiej mogli wygrać ponad 3000 gadżetów inspirowanych opakowaniem pralin. 19 grudnia została wręczona nagroda główna loterii - Fiat 500. Uroczyste przekazanie kluczyków odbyło się w salonie Fiata w Warszawie.
W ciągu dwóch miesięcy organizator przekazał ponad 3000 nagród z kolekcji Śliwki Nałęczowskiej. Główna nagroda, Fiat 500 o wartości ponad 50 tys zł, została rozlosowana 6 grudnia br.
Uroczyste wręczenie kluczyków odbyło się 19 grudnia br. w salonie Fiata na ul. Jubilerskiej w Warszawie. Zwyciężczyni ze spotkania odjechała Fiatem 500 w kolorze opakowania Śliwki Nałęczowskiej.
Warunkiem wzięcia udziału w loterii był zakup dowolnego opakowania Śliwki Nałęczowskiej za kwotę co najmniej 7,99 zł, zachowanie paragonu oraz wysłanie SMS-a, bądź zarejestrowanie się na stronie www.sliwkobranie.pl.
Loteria miała wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych standów. Towarzyszyła jej kampania medialna, aktywności w social mediach, promocja w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Była to druga edycja konkursu.
Producentem Śliwki Nałęczowskiej jest firma Colian.
22