17.02.2013/21:48

Konsumenci lubią promocje i chętnie z nich korzystają

Wybierając produkt w sklepie 88 proc. osób zwraca uwagę na promocje. Odsetek uwzględniających je klientów zależy jednak od branży – najwyższy jest w przypadku produktów spożywczych i chemii gospodarczej (98 proc.). Większość konsumentów kupuje promowany produkt wyłącznie wtedy, gdy jest przekonana do danej marki. Co trzeci Polak kupuje towar z promocji bez względu na jego markę.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.