02.07.2013/11:23

Konsument w hipermarkecie

Od swojej ulubionej sieci hipermarketów klienci oczekują dużego wyboru produktów, niskich cen, jednak nie wpływających na jakość towarów, dobrze zorganizowanych alejek umożliwiających szybkie zakupy oraz wyraźnie wyeksponowanych cen – wynika z polskiej części międzynarodowego badania „Syndicated Price Image Study 2013” firmy ARC Rynek i Opinia i Vocatus.

Klienci odrzucają sieci, w których niskie ceny wiążą się z niską jakością produktów, a także takie, w których ceny nie są transparentne. Jednocześnie klienci hipermarketów w ramach badania wskazali czynniki, które mogłyby spowodować, że daną sieć odrzucą jako sieć pierwszego wyboru, m.in. niską jakość tanich produktów, brak pewności co do cen i konieczność ich porównywania, organizacja półek sklepowych uniemożliwiająca zrobienie szybko zakupów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.