28.06.2018/15:39

Koral z ofertą dla wielkomiejskich klientów

Kubek Ice Coffee ze składaną łyżeczką pod wieczkiem, lody bez laktozy Freely, Grand Gold z egzotycznymi dodatkami i belgijską czekoladą to specjalna oferta PPL Koral dla klientów z dużych i średnich miast.

– Ze względu na szybko zmieniające się potrzeby i nawyki konsumentów z dużych miast, planując wprowadzenie nowej linii produktowej lub smakowej, szczegółowo analizujemy najnowsze trendy i dostosowujemy naszą ofertę do zmieniającej się rzeczywistości – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

– Efektem tego są m.in. tegoroczne nowości Grand Gold Mint, Orange i Coconut oraz lody w kubku Ice Coffee - dodaje.

Ice Coffee to kubek 220 ml wypełniony lodami kawowo-śmietankowymi. – Inspiracją do powstania lodów "Ice Coffee" marki Koral jest ogromna popularność naszych "Lodów koktajlowych" w kubkach - mówi Piotr Gąsiorowski.

- Kubek Cappuccino, oprócz smaku lodów, wyróżnia się minimalistycznym designem opakowania, który nawiązuje do modnej, hipsterskiej estetyki i życia w wielkim mieście. To lody, które można kupić i zjeść w biegu: w tramwaju, na ulicy. Dodatkowym atutem jest fakt, iż nie trzeba pamiętać o zabraniu z punktu sprzedaży łyżeczki czy patyczka. Pod wieczkiem kubka lodów Cappuccino znajduje się funkcjonalny gadżet, składana łyżeczka, którą po użyciu można wykorzystać ponownie np. do jogurtu czy innych deserów zabieranych do szkoły, na uczelnię czy na plażę – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Lody na patyku Grand, w nowym opakowaniu, oraz Grand Gold, w nowych wersjach smakowych, to oferta premium, skierowana do wszystkich zapracowanych i zabieganych mieszkańców, zwłaszcza dużych i średnich miast. Kampania reklamowa spotu Grand Gold oraz zakończony w czerwcu konkurs „Grand Błogie chwile” sprawiły, że lody Grand znalazły się na 2 miejscu w rankingu najlepiej sprzedających się lodów producenta z Nowego Sącza w tym sezonie.

Następnym produktem z portfolio marki Koral, powstałym z myślą o wspomnianej grupie docelowej, przeznaczonym dla osób z nietolerancją cukru mlecznego, są lody Freely. – To lody śmietankowo-czekoladowe, w kubeczkach o objętości 150 ml. To kolejny produkt w naszej ofercie, po lodach sorbetowych, który mogą spożywać osoby uczulone na laktozę lub osoby testujące dietę bez laktozy, których jest coraz więcej – mówi Piotr Gąsiorowski.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • tołdi 28.06.2018

    Co z tego, że bez laktozy skoro i tak największe "zło" nadal czai się w opakowaniu. Dopóki w lodach jest cukier czy syrop glukozowo/fruktozowy i glukoza - często wszystko razem, zamiast naturalnych zdrowych zamienników np. polioli a także mleko w proszku, takim lodom daleko do wielkomiejskości.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.