05.12.2019/09:51

Krakowskie Nowe Czyżyny po gruntownej modernizacji mają nową nazwę

Jedno z pierwszych krakowskich centrów handlowych ma nową nazwę. Od teraz to Nowe Czyżyny. Rebranding jest efektem prowadzonych od ponad roku modernizacji m.in. wnętrz, otoczenia i oferty.

Już nie Centrum Handlowe Czyżyny, a Nowe Czyżyny. Obiekt, działający w Krakowie od 2002 roku, właśnie zmienił nazwę. I nie jest to tylko zmiana wizerunkowa. Nowa nazwa wieńczy bowiem wielomiesięczne prace modernizacyjne, jaką przechodziło jedno z najdłużej działających centrów handlowych w Krakowie.

– Odświeżoną nazwą otwieramy nowy rozdział w jego rozwoju. Dajemy tym samym mieszkańcom Krakowa jasny sygnał, że mają teraz możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnym i odnowionym obiekcie, który jest w stanie sprostać oczekiwaniom dzisiejszego konsumenta. Co więcej, tym sposobem pokazujemy zupełnie nową jakość centrów convenience na polskim rynku – mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.

Za tą jakością stoi wiele pracy. Tylko na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu miesięcy w Nowych Czyżynach zmodernizowano m.in. strefę gastronomiczną i pasaże handlowe, na których wymieniono posadzkę. Ponadto wzdłuż alei powstały nowoczesne strefy wypoczynkowe z biblioteczkami bookcrossingowymi oraz nowe place zabaw dla dzieci.

Zmiany zauważalne są także w otoczeniu. Przed obiektem powstała specjalna strefa relaksu z drewnianymi siedziskami i leżakami, a wokół całego centrum handlowego ustawiono z kolei 60 donic z różnorodną roślinnością, w tym z roślinami, które przyjazne są pszczołom.

Znaczące zmiany zaszły także w ofercie. Ta została odświeżona i uzupełniona nowymi markami. Tylko w ciągu ostatniego roku w Nowych Czyżynach otwarto 7 sklepów takich marek jak m.in. Pierre Cardin, Orsay, Big Star, home&you, Flying Tiger Copenhagen, Greenpoint, Queen, a także kawiarnię Nakielny. Ponadto przedłużono umowy z obecnymi sklepami.

Centrum handlowe zmieniło także sposób komunikacji, wdrażając nową strategię marketingową. W działaniach postawiono przede wszystkim na community relations, czyli relacje z lokalną społecznością. Pozwoliło to na zaangażowanie w wydarzenia nie tylko okolicznych instytucji, ale przede wszystkim mieszkańców Czyżyn i Nowej Huty.

– Zmieniliśmy całkowicie sposób myślenia o tego typu obiekcie. Wyszliśmy z założenia, że musi on służyć lokalnej społeczności i najbliższemu sąsiedztwu, nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale także spotkań i zabawy. Dlatego zmiany, jakie wdrożyliśmy jeszcze bardziej podkreślają jego lokalność, zmieniając przy tym sposób patrzenia na ten obiekt przez klientów – mówi Pyrkowska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.