15.05.2020/09:44

Ktoś próbował wykraść dane użytkowników karty IKEA Family?

Część posiadaczy karty IKEA Family otrzymała wczoraj niepokojący komunikat, przez SMS lub mailem z adresu biuletyn@ikeafamily.eu, o tym, że mogło dojść do nieautoryzowanego logowania na ich koncie. IKEA ustala okoliczności tego zdarzenia – czytamy w serwisie niebezpiecznik.pl.

IKEA prosi niektórych klientów o odblokowanie konta poprzez reset hasła i zwraca uwagę, aby hasło nie było takie samo, jak w innych serwisach. Jak podaje niebezpiecznik.pl, to może sugerować, że konta klientów IKEA Family zostały “odwiedzone” przez ludzi, którzy analizują wykradzione bazy danych i sprawdzają, czy znajdujące się w nich dane, pasują jeszcze do jakichś kont. Np. do kont IKEA Family.

W jakim celu? Może chodzić o kradzież danych osobowych. A może chciał kupić w IKEI coś z rabatem, który mają tylko posiadacze tej karty? Może niektórzy mają tam jakieś dokumenty związane ze sprzedażą ratalną albo inne cenne dla przestępców dane – przypuszczają eksperci z serwisu niebezpiecznik.pl.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.