10.11.2021/13:24

Lagardère Travel Retail otworzyło pierwszą kawiarnię So Coffee w nowym koncepcie

Wiele smaków - jedno So Coffee - pod tym hasłem sieć kawiarni So Coffee, należąca do grupy Lagardère Travel Retail, wprowadza zmiany identyfikacji wizualnej. 10 listopada w Galerii Jurajskiej w Częstochowie została otwarta pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie - z odświeżonym logotypem i nowoczesną architekturą wnętrza.

So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni. Nowa identyfikacja wizualna marki - odświeżone logo oraz nowe hasło „We follow your tastes” to przełożenie komunikacyjne globalnego pozycjonowania marki „world place, local taste”.

- So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy So Coffee - w pełni dopasowując się do miejsca i aktualnych potrzeb naszych gości - mówi Anna Szcześniak, brand manager marki.

W So Coffee, dzięki szerokiej ofercie produktowej, każdy znajdzie coś dla siebie. Dla smakoszy - doskonała kawa ze specjalnie skomponowanej mieszanki wyselekcjonowanych ziaren arabiki pochodzących z centralnej i południowej Ameryki, które nadają kawie czekoladowego posmaku, z azjatycką robustą, dającą doskonały efekt jedwabistej cremy. 

W swoim menu kawiarnia posiada także soki 100% świeżo wyciskane na miejscu, lody z własnej manufaktury, naturalne napary i herbaty, belgijską gorącą czekoladę, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i quesadilla przygotowywane na miejscu.

Tej jesieni pojawiło się także specjalne menu sezonowe So Coffee - Orzesz Latte z puszystą bitą śmietaną i polewą czekoladową, a także wegańskie cappuccino Karmelove z kardamonem na napoju owsianym. Dla fanów słodkości gorąca belgijska czekolada Cynamonka ze skórką pomarańczy, która pobudza i energetyzuje. W ofercie znajdują się także propozycje dla wegetarian. Dodatkowo, każda kawa może zostać przygotowana na napoju roślinnym – sojowym, owsianym lub migdałowym. Na tym jednak oferta kawiarni się nie kończy.

- Podejmujemy współpracę z polskimi markami np. Purella Superfoods, w ofercie posiadamy koktajl Antyoksydant na bazie dodatku od Purella - jagód maqui BIO, a także z markami kultowymi na rynku polskim jak INKA, czyli kawa zbożowa - idealna alternatywa dla kobiet w ciąży, dzieci lub osób, które chcą wypić kawę bezkofeinową - dodaje Marzena Copiuk, kierownik działu procesów komercyjnych.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.