29.03.2022 / 16:16
StoryEditor

Laura-Elena Manu w zarządzie Kaufland Polska. Będzie odpowiedzialna za zakupy i marketing

Laura-Elena Manu weszła do zarządu Kaufland Polska (materiały prasowe)
Do zarządu Kaufland Polska dołączyła Laura-Elena Manu, która od 14 lat zdobywa doświadczenie w międzynarodowych strukturach firmy. Będzie odpowiedzialna za departament zakupu i strategię marketingową sieci.  

Pochodząca z Rumunii Laura-Elena Manu to ekspertka z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży handlowej.

Karierę rozpoczęła w 2003 r. w Rumunii jako kupiec w firmie R...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 10:40
StoryEditor
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki, ujawnia strategię ekspansji sieci. Menedżer dopuszcza "pewien poziom kanibalizacji"
Luis Araujo - dyrektor generalny Biedronki (fot Łukasz Rawa)

Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki, podczas spotkania z dziennikarzami opowiadał o potencjale polskiego rynku, długofalowej strategii rozwoju największej sieci dyskontowej w Polsce oraz o ryzykach dla jej realizacji. Menedżer ujawnił, jakie obszary ekspansji są najbardziej obiecujące.

– Jesteśmy przekonani, że Polska zajmuje w Europie coraz bardziej strategiczną pozycję, kraj ma duży potencjał, aby wziąć aktywny udział w czymś, co nazywam reindustrializacją E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 11:38
StoryEditor
Wendy’s w Polsce: Sieć wzbudza większe zainteresowanie niż Wojciech Szczęsny. Na jakim etapie są przygotowania do debiutu w naszym kraju? [WYWIAD]
Sieć Wendy‘s zdecydowała, że wchodzi do Polski. Czy zadebiutuje jeszcze w tym roku? (fot. Wendy‘s)

Marka Wendy‘s ma w Polsce zdumiewającą wysoką rozpoznawalność. To bardzo dobrze wróży sieci, która przygotowuje się na debiutu na naszym rynku - uważa Arkadiusz Słodkowski, przewodniczący Rady Nadzorczej w firmie PROFIT system, która jest przedstawicielem na Polskę sieci Wendy’s.

Czy jest wielu chętnych do działania pod szyldem Wendy‘s w Polsce?

Korzystając z długoletniego doświadczenia w branży mogę potwierdzić duży odzew przedsiębiorców i firm, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 23:31