Lego ma już ponad 900 sklepów. Firma mocno inwestuje w sprzedaż stacjonarną, e-commerce i produkcję klocków
Grupa Lego otworzyła w ubiegłym roku na całym świecie aż 155 sklepów, dzięki czemu ma już łącznie 904 placówki handlowe. Przychody firmy wzrosły o 17 proc., a zysk netto podskoczył o 5 proc.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
07.03.2023
Wydaje się, że tak jak Małysz rozpropagował skoki, Lewandowski piłkę wśród juniorów, tak samo pewien program o budowaniu z klocków tej znanej firmy na jednej ze stacji TV rozkręcił znowu biznes na klocki tej firmy. Sprytne zagranie marketingowe. Wydaje się, że najlepsze obroty firma ma w okolicy grudnia, raz z racji 6 a dwa 24 dnia tego miesiąca.
10