16.05.2018 / 14:39
StoryEditor

Lewiatan Holding na KRFMCG 2018: Wszyscy są wrażliwi na promocje

(fot. WH)
Każda rodzina, mniejsza czy większa, jest łasa na promocje. Nie wiem czy wynika to z wielkości dostępnego budżetu, czy może raczej z tego, że po prostu „fajnie” jest kupić coś taniej. Świadomość, że zrobiło się dobry interes jest przyjemna – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu sieci Lewiatan Holding.

Zdaniem Marcina Poniatowskiego, każdemu sprawia satysfakcję poczucie dobrze wykorzystanej okazji. – Polacy, jako społeczeństwo czują się coraz lepiej, co widać chociażby po rosn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 21:47