17.06.2021/15:56

Lewiatanki z Lewiatankowa – czyli marketingowa akcja z wykorzystaniem marki własnej w Lewiatanie

Sklepy Lewiatan oferują ponad 500 marek własnych w 25 kategoriach. Ich sprzedaż stanowi ponad 6% obrotu detalicznego w całej sieci. W ciągu ostatnich 10 lat średnie tempo wzrostu sprzedaży marki własnej r/r wyniosło 13%. Sieć rozwija asortyment tych produktów wykorzystując je także jako instrument strategii marketingowych i kanał komunikacji z klientem.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • gija8888 18.06.2021

    Dobra polska sieć sklepów, znam właścicielkę - równy gość. Może nie wszystkie sklepy takie same ale ten mój w Olsztynie naprawdę super.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także