14.05.2020 / 12:06
StoryEditor

Liczba wizyt klientów w Biedronce spadła aż o połowę w szczycie lockdownu!

(fot. JMP, za: Youtube)
W ostatnich tygodniach "zwykłych" zakupów sieć Biedronka odwiedzana była przez ponad 4 mln klientów dziennie. Jednak w trakcie pandemii, w chwili gdy obowiązywały najostrzejsze restrykcje dla sklepów, liczba ta spadła do około 2 mln dziennie.

To spadek bez precedensu. Choć po poluzowaniu przez polski rząd restrykcji 20 kwietnia (maksymalnie jeden klient na 15 mkw. powierzchni sklepu, zamiast wcześniejszego limitu kl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 18:57
StoryEditor
Wartość paragonów w małych sklepach rośnie, ale liczba transakcji spada. Ile Polacy wydają na jedne zakupy w takich placówkach?
Średnia wartość transakcji w sklepach małoformatowych wynosiła w marcu 2024 r. 24,34 zł (fot. Shutterstock)
Wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była w marcu br. o 4,5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej, ale liczba transakcji już niższa o 4,7 proc. - wynika z danych PIH i CMR. Poza kategoriami typowo świątecznymi dużym wzięciem w tych placówkach cieszyły się m.in. lody oraz jednorazowe e-papierosy, które wkrótce mogą zniknąć z legalnej sprzedaży.
Spadek liczby transakcji w całym kanale sklepów małoformatowych, do którego zaliczają się: małe sklepy spożywcze o powierzchni do 40 mkw.; średnie sklepy spożywcze o powierz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 13:11
StoryEditor
Nowi dyrektorzy w Grupie InPost. Kto pokieruje firmą na dwóch kluczowych rynkach?
Laurent Bendavid i Neil Kusche, nowi CEO w Grupie InPost, odpowiedzialni za dalszą ekspansję we Francji i Wielkiej Brytanii (fot materiały prasowe)
Rafał Brzoska, nie ukrywa, że jego celem jest przyspieszenie zagranicznej ekspansji InPostu. Te plany mają pomóc ziścić nowi dyrektorzy zarządzający, którzy obejmą stanowisko CEO na kluczowych rynkach, czyli brytyjskim i francuskim.

Wielka Brytania i Francja – to kraje, na których koncentrują się obecnie plany dotyczące ekspansji Grupy InPost w Europie. Dyrektorem zarządzającym InPostu na pierwszym z tych r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 21:49