04.06.2018/15:31

Lidl chce aby klienci powiedzieli jakich usług i sklepów Lidla chcą w Polsce

Lidl Polska nieustannie zmienia się, by jak najlepiej spełniać oczekiwania swoich klientów. Zmiany dotyczą nie tylko asortymentu w sklepach, ale również nowych usług takich jak m.in.: Lidl Podróże czy Winnica Lidla. Już od 4. czerwca firma rozpoczyna długofalowy projekt - ankietę on-line, poprzez którą po dokonanych zakupach klienci będą mogli opisać doświadczenia zakupowe. Ma ich do tego zachęcić specjalna loteria z atrakcyjnymi nagrodami.

Sieć Lidl chcąc poznać opinię klientów na temat swoich usług i zbadać poziom ich zadowolenia z zakupów w sklepach, operator postanowił udostępnić specjalną ankietę „Twoja opinia”, która będzie opublikowana na stronie internetowej sieci. Przy wypełnieniu kwestionariusza wystarczy podać numer paragonu i numer sklepu, w którym dokonano zakupów.

- Już od lat jednym z kanałów komunikacji klientów z naszą firmą jest infolinia. Dzięki niej wsłuchujemy się w opinię  i potrzeby naszych klientów. Anonimowa ankieta on-line będzie dodatkowym źródłem informacji dotyczącym dotychczasowych doświadczeń zakupowych oraz oczekiwań klientów co do naszych, przyszłych działań – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Za pośrednictwem ankiety on-line Lidl długofalowo będzie zbierał spostrzeżenia, pomysły i propozycje dotyczące różnych aspektów funkcjonowania sklepów, takich jak: prezentacja towaru, jego dostępność czy ogólny poziom zadowolenia z zakupów dokonywanych w sklepach sieci. Te informacje zwrotne umożliwią jeszcze szybsze i bardziej elastyczne reagowanie na potrzeby klientów.

Lidl chce zachęcić klientów do udziału w ankiecie nagrodami, które będzie można wygrać w loterii. Co tydzień rozlosowanych zostanie 50 bonów o wysokości 100 zł na zakupy w sklepach Lidl, a dodatkowo raz w miesiącu - voucher o wartości 2000 zł do wykorzystania w ramach oferty Lidl Podróże.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630.

Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Ludwik 15.01.2019

    Lidl sprzedaje lampy LED i podają, że jest gwarancja 3 letnia. Po rozpakowaniu okazuje się, że w instrukcji jest uwaga, że gwarancja nie dotyczy źródeł światła. Zepsuje się wyrzuć. Tak LIDL traktuje klientów. Radzę omijać szerokim łukiem.

  • jaca 19.10.2018

    sprawa dotyczy lidla w radzyniu podl. wczoraj 17 X 2018 byłem tam na zakupach i chciałem kupić pieczarki miniaturowe w op. po 500g ze zgrozą stwierdziłem,że wszystkie ,8 pudełek są hodowlą pleśni i to tak,że wyłaziła na boki ,obrzydlistwo ,co oni chcą tam sprzedawać klientom,reszta warzyw też zwiędła taka jakaś

  • Talala 07.06.2018

    Do przechodzień. Jestem klientem Lidla od 10 lat i jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby były brudne koszyki.. No chyba że ktoś miała brudne ręce ...

  • Prawdziwy Polak 06.06.2018

    Widzę że blokujemy komentarze i prawdę ;) nic się nie dzieje i tak damy radę Powodzenia.

  • Henryk 05.06.2018

    Całkowicie zgadzam się z Panią Krystyna.

  • Krystyna 05.06.2018

    promocyjna sprzedaż mięsa to jest masakra silniejsi biorą po 10-20 kg a słabszy nic 20 minut po otwarciu sklepu nie ma już towaru może byście przestali sprzedawać hurtowe ilości wykupują handlarze

  • przechodzień 04.06.2018

    Sklep Wągrowiec, ul. Kcyńska 20 - może tak wreszcie czyste koszyki? Bo w niektóre tak się lepią do rąk, że aż strach dotykać.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.