04.06.2018/15:31

Lidl chce aby klienci powiedzieli jakich usług i sklepów Lidla chcą w Polsce

Lidl Polska nieustannie zmienia się, by jak najlepiej spełniać oczekiwania swoich klientów. Zmiany dotyczą nie tylko asortymentu w sklepach, ale również nowych usług takich jak m.in.: Lidl Podróże czy Winnica Lidla. Już od 4. czerwca firma rozpoczyna długofalowy projekt - ankietę on-line, poprzez którą po dokonanych zakupach klienci będą mogli opisać doświadczenia zakupowe. Ma ich do tego zachęcić specjalna loteria z atrakcyjnymi nagrodami.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

14 komentarzy

  • Klientka już była 20.11.2021

    Sklep Lidl Siemianowice Śląskie ul. Wróblewskiego 22, nie wiem czy to przypadek, w tym sklepie nagminnie oszukuje się klientów np. fakt tylko z dziś: na stoisku z owocami pomarańcze PROMOCJA cena 3.49 zł/KG skreślona cena 5.99 zł/kg przy kasie pani kasjerka - za-ca menedżera, kasuje za te pomarańcze niby w PROMOCJI 7,99 zl/kg. To jest standard z premedytacją tak oszukuje się klientów, ponieważ w moim przypadku analogiczna sytuacja powtarza się sukcesywnie na przestrzeni pól roku. Mylić się jest rzeczą ludzką, to nie jest nic złego, ale jeśli dzieje się to sukcesywnie czyli z premedytacją to jest złodziejstwo. Wstyd, żenada ze taka siec handlowa pozwala sobie na takie praktyki.

  • Lala 02.10.2021

    Lidl Olsztyn na barcza super sklepik czyściutko miła pomocna obsługa.Kasy samoobsługowe Ok.pani pomogła szybko i przyjemnie

  • stały klient 10.07.2021

    W Świeciu tuż po otwarciu sklepu brakło lub nie było wcale filet u z kurczaka w promocji w sobotę. Z rozmów innych ludzi słyszałem że obsługa sklepu zabrała dla siebie. Nie potrzebnie straciłem czas na przejazd do Świecia.

  • talsen 21.03.2021

    Najgłubsze hasło na święta Wielkanocne ,jakie widziałem w chrześcijańskiej Polsce ,to " Niech będą Święta". Ciekaw jestem jaki lewak to wymyślił.

  • talsen 21.03.2021

    Najgłubsze hasło na święta Wielkanocne ,jakie widziałem w chrześcijańskiej Polsce ,to " Niech będą Święta". Ciekaw jestem jaki lewak to wymyślił.

  • Beata 06.03.2021

    Lidl plus.Czytnik powinien być bardziej dostępny i widoczny tak jak terminal do kart.Skanowalam ostatnio z telefonu i nie poszło ale ja tego nie wiedziałam,potem w domu patrząc paragon okazało się że nie mam rabatu na dany produkt.W sklpie jest głośno i nie słychać czy "piknie"dodam że mam duży tel i ciężko się zmieścić w tym małym okienku.A na dodatek pani kasjerka się spieszyła i nawet nie zapytała o aplikacje bo już miał schodzić z kasy.Pisze o sklepie w Rzeszowie na Krakowskiej.

  • Klientka 17.01.2021

    Witam bardzo lubię wasze sklepy lecz z mojej miejscowości to ponad 30 km bo mieszkałm okolice Włocławka a bardzo przydał by się sklep w Brześciu Kujawskim. lub Radziejowie kuj. W tej lokalizacji nie ma a na pewno klientów by było więc proszę rozważyć moją propozycję waszą klientka

  • Ludwik 15.01.2019

    Lidl sprzedaje lampy LED i podają, że jest gwarancja 3 letnia. Po rozpakowaniu okazuje się, że w instrukcji jest uwaga, że gwarancja nie dotyczy źródeł światła. Zepsuje się wyrzuć. Tak LIDL traktuje klientów. Radzę omijać szerokim łukiem.

  • jaca 19.10.2018

    sprawa dotyczy lidla w radzyniu podl. wczoraj 17 X 2018 byłem tam na zakupach i chciałem kupić pieczarki miniaturowe w op. po 500g ze zgrozą stwierdziłem,że wszystkie ,8 pudełek są hodowlą pleśni i to tak,że wyłaziła na boki ,obrzydlistwo ,co oni chcą tam sprzedawać klientom,reszta warzyw też zwiędła taka jakaś

  • Talala 07.06.2018

    Do przechodzień.
    Jestem klientem Lidla od 10 lat i jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby były brudne koszyki.. No chyba że ktoś miała brudne ręce ...

  • Prawdziwy Polak 06.06.2018

    Widzę że blokujemy komentarze i prawdę ;) nic się nie dzieje i tak damy radę
    Powodzenia.

  • Henryk 05.06.2018

    Całkowicie zgadzam się z Panią Krystyna.

  • Krystyna 05.06.2018

    promocyjna sprzedaż mięsa to jest masakra silniejsi biorą po 10-20 kg a słabszy nic 20 minut po otwarciu sklepu nie ma już towaru może byście przestali sprzedawać hurtowe ilości wykupują handlarze

  • przechodzień 04.06.2018

    Sklep Wągrowiec, ul. Kcyńska 20 - może tak wreszcie czyste koszyki? Bo w niektóre tak się lepią do rąk, że aż strach dotykać.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.