10.08.2020/15:56

Lidl chce, by do 2025 r. minimum 10 proc. oferty stanowiły produkty eko i bio

Niemiecki dyskonter chce rozwijać bardziej zrównoważony asortyment i poszerzać ofertę produktów eko i bio. Do 2025 r. mają one stanowić minimum 10 proc. całej oferty spożywczej Lidla – informuje LebensmittelZeitung.

Detalista wychodzi naprzeciw szybko zyskującym na znaczeniu trendom. Do 2025 r. 10 proc. asortymentu sieci mają stanowić produkty pochodzące z Biolandu lub spełniające kryteria certyfikatu Bioland – największej niemieckiej organizacji, działającej w obszarze żywności organicznej, która m.in. wyznacza standardy certyfikacji, przekraczające minimalne wymogi unijne w tym zakresie.

Jednym z działań służących realizacji tego celu jest kampania propagująca ofertę Biolandu. Detalista chce też zwiększyć wsparcie dla gospodarstw, które produkują zywność zgodnie z kryteriami wyznaczonymi przez Bioland.

Obecnie sieć Lidl oferuje w Niemczech ok. 325 produktów ekologicznych, spośród których ok. 75 wytwarzanych jest zgodnie z wytycznymi Biolandu. Dyskonter współpracuje z tym zrzeszeniem od jesieni 2018 r. i systematycznie rozszerza swój asortyment ograniczny.

Źródło: lz.de

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także