15.02.2017 / 15:13
StoryEditor

Lidl chce przyciągnąć świadomych konsumentów. Sieć rusza z nową kampanią

(fot. materiały prasowe)
Sieć Lidl wystartowała z nową kampanią marketingową pt. "Tradycyjnie czy nowocześnie?". Dyskontową markę promować będą w najbliższych miesiącach blogerka kulinarka Daria Ładocha oraz (ponownie) szef kuchni Karol Okrasa. Poprzez akcję sieć zamierza m.in. przyciągnąć do swoich sklepów nową grupę konsumentów.

- Celem nowej kampanii jest to, żeby Lidl w dalszym ciągu kreował wizerunek innowatora, żeby utrwalać obraz Lidla jako eksperymentu kulinarnego i pokazywać nasz asortyment, nasz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 14:01
StoryEditor
Niceboy - mBank i Mastercard wprowadzają pierwszy na świecie superpierścień nie tylko płatniczy
mBank wprowadza smart ring – pierwszy na świecie pierścień płatniczy, który łączy wygodę płatności z monitorowaniem zdrowia i aktywności

Telefon jest dziś centrum dowodzenia. Czy pierścień płatniczy przejmie znaczącą część jego funkcjonalności? Jest na to szansa. mBank i Mastercard wprowadzają właśnie Niceboy’a.

W artykule przeczytasz:

  • Polacy liderami cyfrowych płatności
  • Mastercard: wearables przyspieszają codzienne płatności
  • Wearables: Bezpieczeństwo transakcji i danych
  • Cz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 16:59
StoryEditor
Żabka miała złożyć sieci Carrefour propozycję przejęcia części biznesu. Są też inni oferenci [NIEOFICJALNIE]
Carrefour w Bukareszcie (Shutterstock)

Carrefour Rumunia miał otrzymać od spółki Żabka Polska ofertę przejęcia części biznesu, według nieoficjalnych doniesień tamtejszej prasy. Na liście oferentów mają być także francuski Auchan oraz miejscowi przedsiębiorcy, którzy rozwijają sieć sklepów Dedeman.

Carrefour dostał ofertę od Grupy Żabka?

Grupa Carrefour ma być zainteresowana zakończeniem działalności w Rumunii. Jak ustalił nieoficjalnie tamtejszy portal biznesowy Profi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 06:50