15.02.2017/15:13

Lidl chce przyciągnąć świadomych konsumentów. Sieć rusza z nową kampanią

Sieć Lidl wystartowała z nową kampanią marketingową pt. "Tradycyjnie czy nowocześnie?". Dyskontową markę promować będą w najbliższych miesiącach blogerka kulinarka Daria Ładocha oraz (ponownie) szef kuchni Karol Okrasa. Poprzez akcję sieć zamierza m.in. przyciągnąć do swoich sklepów nową grupę konsumentów.

- Celem nowej kampanii jest to, żeby Lidl w dalszym ciągu kreował wizerunek innowatora, żeby utrwalać obraz Lidla jako eksperymentu kulinarnego i pokazywać nasz asortyment, nasze nowe produkty, które będziemy jeszcze bardziej rozwijać - komentuje nową kampanię Aleksandra Szywilewska, dyrektor marketingu w Lidl Polska. I dodaje: - Chcemy również przyciągnąć nowych konsumentów, którzy dbają o wszelkie aspekty zdrowego odżywiania i poszukują nowych produktów.

Jak zapowiada Lidl, podczas kampanii co tydzień w sklepach sieci pojawiać będzie się "nowa inspiracja", czyli nowe produkty. Co tydzień przedstawione zostaną także po dwa przepisy od "ambasadorów" akcji (Ładocha promować będzie kuchnię nowoczesną, a Okrasa, dla kontrastu, kuchnię tradycyjną), aktualizowana będzie też strona kuchnialidla.pl, oraz wprowadzane będą nowe oferty tematyczne i oferty promocyjne.

- Oferta produktowa cały czas będzie rozwijana. W zależności od tego, jaki będziemy mieć tydzień, o czym Lidl aktualnie będzie mówił, promować będziemy zarówno produkty ze stałego asortymentu, jak i te dopiero wprowadzane dla naszych klientów - mówi Szywilewska portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Jak dodaje, kampania marketingowa już ruszyła i w najbliższych tygodniach skupi się na przedstawianiu postaci obu ambasadorów. Dopiero później rozpocznie się "główna" część kampanii, skupiająca się na promocji poszczególnych artykułów.

Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka prasowa Lidla, nową kampanię komentuje w następujący sposób: - Zdajemy sobie sprawę, że dania przyrządzane w zaciszu domowej kuchni nie mogą być już wyłącznie smaczne – mają nie tylko zaspokajać głód, ale także potrzeby wyższego rzędu. Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania: humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek.

Skąd wziął się pomysł na nową kampanię? Lidl doszedł do wniosku, że gusta kulinarne Polaków są mocno podzielone. Z jednej strony Polacy są coraz bardziej otwarci na nowe smaki i doświadczenia kulinarne, żyją w biegu, jedzą w drodze, szukają pomysłów na szybkie gotowanie, oraz stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami. Z drugiej jednak strony, w dalszym ciągu większość naszych rodaków preferuje tradycyjną, polską kuchnię, uważa domowe jedzenie za najlepsze oraz chętnie korzysta ze sprawdzonych, rodzinnych przepisów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.