10.06.2020/13:01

Lidl detalicznym królem polskiego Instagrama. Sieć obserwuje już 200 tys. użytkowników

Firma od niemal trzech lat systematycznie prowadzi swój kanał na popularnej platformie społecznościowej. W 2018 roku na lidlowym Instagramie wybiło pierwsze 100 tysięcy obserwatorów, dziś po niespełna dwóch latach profil Lidla śledzi już 200 tysięcy użytkowników.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • klient 10.06.2020

    Poproszę o EDEKĘ w Polsce albo REWE. Albo Aldi Sued.

  • dada 10.06.2020

    Pytanie kto stoi za ciągłym wywyższaniem Lidla w Polsce.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.