28.11.2018/11:54

Lidl Francja przygotowuje na 2020 r. ofensywę e-commerce

Friedrich Fuchs, szef francuskiego oddziału Lidla, zapowiedział w rozmowie z portalem Le Parisien, że do 2020 r. sieć chce mocno wejść w e-commerce, przede wszystkim z ofertą artykułów przemysłowych. Obecnie we Francji działa platforma wycieczkowa Lidl Voyages oraz e-sklep z winami.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.