02.01.2017/11:00
Lidl i Aldi wyzwaniem dla największych europejskich sieci handlowych w 2017 r.
Czołowe sieci handlowe europejskie muszą nauczyć się rosnąć w cieniu dyskontów. Otwierający ranking największych detalistów właściciel sieci Kaufland i Lidl ma przychody aż o 10 mld euro wyższe od zajmującego drugie miejsce Carrefoura. I z dużym prawdopodobieństwem w zaledwie pięć lat zwiększy ten dystans do 30 mld euro - piszą w analizie eksperci Planet Retail..
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
6