05.07.2021 / 14:25
StoryEditor

Lidl i Biedronka gwałtownie zwiększają wydatki na reklamę telewizyjną. Wrosty sięgają 100 proc. [Nielsen]

Lidl (fot. Shutterstock)
W czołowej 20. korporacji, które w czerwcu wydały najwięcej pieniędzy na reklamę telewizyjną znalazły się tylko dwie detaliczne sieci spożywcze – Lidl i Biedronka. Niemiecki dyskonter zwiększył nakłady o ponad 50 proc. w stosunku do czerwca 2020 r. W przypadku jego portugalskiego konkurenta wzrost przekroczył 100 proc.!

Z najnowszego badania Nielsena wynika, że liderem wśród firm inwestujących w reklamę telewizyjną jest koncern farmaceutyczny Aflofarm, który w czerwcu 2021 r. przeznaczył na ten...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 16:58
StoryEditor
Wyścig o portfele Polaków rozpoczęty. Biedronka już zaczęła Black Weeks
Sklep sieci Biedronka (fot. Shutterstock)

Choć listopad dopiero się rozpoczął, w branży handlowej już trwa gorący okres przedświątecznych promocji. W tym roku Biedronka Home postawiła na wydłużony format wyprzedaży pod hasłem Black Weeks, który potrwa do 1 grudnia. Czy dłuższe akcje promocyjne to odpowiedź na zmieniające się nawyki konsumentów?

Wraz z początkiem listopada rynek e-commerce w Polsce wszedł w najbardziej intensywny okres roku. Biedronka Home zainaugurowała cykl Black Weeks, obejmujący ponad 1000 art...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 16:18
StoryEditor
Branża delivery konsoliduje się. Inwestorzy integrują firmy logistyczne, handlowe i technologiczne
Przyszłość q-commerce w Polsce. Platformy budują inteligentne ekosystemy handlu (fot. ChameleonsEye/Shutterstock)

Rynek dostaw na żądanie przechodzi dynamiczną przemianę. Z prostego modelu q-commerce staje się częścią złożonych systemów, które łączą dane, marki i potrzeby użytkowników. Jak zmienia się rola platform delivery w świecie, gdzie liczy się nie tylko szybkość, ale też jakość relacji z konsumentem?

Według raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025", aż 93 proc. internautów w Polsce deklaruje, że robi zakupy online. Z kolei 72 proc. osób korzystających z ekspresowych dost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 13:01