09.09.2019/16:05

Lidl ma ambitne cele. Chce zadowolić konsumentów i pracowników

Lidl Polska zapowiada, że do końca 2025 r. całkowicie wycofa ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego i o 20 proc. zredukuje średnią ważoną ilość dodanej soli i cukru w produktach pod markami własnymi. Sieć deklaruje również, że zwiększy albo przynajmniej utrzyma dotychczasowy poziom satysfakcji pracowników oraz będzie angażować się we współpracę z lokalnymi organizacjami.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Obserwator 09.09.2019

    A może niech zaczną zatrudniać ludzi na caly etat a nie wszyscy na 130 godzin i liczyć wydajność z 4 pracownikami na sklepie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.