12.03.2017/13:22

Lidl mocno inwestuje w Polsce w zielone technologie

Sieć Lidl mocno inwestuje w Polsce w energię odnawialną. Sklep numer 600 niemieckiej sieci w Polsce, który ruszył w 2016 r. w Poznaniu wyposażono w ogniwa fotowoltaiczne, czyli tzw. panele słoneczne pozwalające na pozyskanie prądu z energii słonecznej. To tylko jeden z elementów strategii zrównoważonego rozwoju Lidla na polskim rynku, która ma ograniczyć emisję CO2 i ograniczyć koszty, ale także zwiększyć samowystarczalność energetyczną placówek handlowych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.