12.01.2017/10:00

Lidl modyfikuje swoją strategię promocyjną w Polsce

W styczniu Lidl Polska przeprowadzi kolejną rewolucję swojej strategii promocyjnej – w sklepach dostępne będą aż trzy różne gazetki z ofertą promocyjną. Klienci Lidla znajdą je w sklepach w poniedziałki oraz czwartki. Należy dodać, że podobne rozwiązania od pewnego czasu stosuje największy konkurent Lidla sieć Biedronka.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.