28.04.2020/10:18

Lidl największym eksporterem żywności z Polski. Producenci rosną razem z dyskonterem

W 2019 r. zrealizowany przez Lidla eksport artykułów wytworzonych przez polskich producentów, sprzedawanych pod markami własnymi sieci takimi jak m.in. Pilos, Bluedino, czy Cien, warty był aż 3,1 mld zł. To wzrost aż o ok. 600 mln zł zł względem wyniku za rok 2018.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.