25.05.2020 / 12:21
StoryEditor

Lidl Polska na stałe obniża ceny świeżego mięsa marki własnej

(mat. prasowe)
Sieć Lidl Polska zdecydowała się obniżyć ceny świeżego mięsa do -33 proc., na dobre. Obniżka dotyczy produktów marki własnej Rzeźnik, obejmującej kilkadziesiąt świeżych wyrobów mięsnych.

Sieć podkreśla, że 100 proc. świeżego mięsa, oferowanego w dyskontach Lidl pod marką Rzeźnik, pochodzi od polskich producentów.

„Obniżając ceny świeżego mięsa sieć Lidl ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 16:18
StoryEditor
Polski system kaucyjny jest ewenementem w skali światowej. Czy eksperyment się powiedzie? [WYWIAD]
Polski system kaucyjny jest ewenementem w skali światowej. Czy eksperyment się powiedzie? (fot. Tomra)

Polska wprowadza system kaucyjny w wyjątkowym, wielooperatorskim modelu, którego nie stosuje żaden inny kraj. Z jednej strony ma on pomóc spełnić unijne wymogi, z drugiej – rodzi ogromne ryzyka prawne i organizacyjne. O funkcjach i zagrożeniach naszego systemu porozmawialiśmy z dr Katarzyną Barańską, partnerką w kancelarii Osborne Clarke. Czy eksperyment, w którym konkurencyjni operatorzy muszą jednocześnie ze sobą współpracować, ma szansę na sukces?

Jakie są kluczowe ryzyka prawne dla firm wdrażających system kaucyjny?

Największym zagrożeniem jest wdrożenie systemu w sposób chaotyczny lub niezgodny z przepisami, bo wówc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2025 / 08:07
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Perły Rynku FMCG! System kaucyjny, Żabka, Biedronka, E.Leclerc, Orlen, Bricomarche, Media Expert

Finał kolejnej edycji badań Perły Rynku FMCG! System kaucyjny coraz bliżej, ale wciąż jest wiele niewiadomych, producenci i handlowcy mają wiele powodów do niepokoju. Sieci handlowe inwestują w rozwój – Bricomarche wrzuca wyższy bieg, E.Leclerc modernizuje sklepy, Orlen uruchomi sklep autonomiczny, Media Expert rusza z platformą marketplace. Tymczasem ministerstwo rolnictwa przygląda się markom własnym, a UOKiK zadaje kolejny cios sieci Biedronka.

Podsumowanie kolejnej edycji badania Perły Rynku FMCG. LISTA LAUREATÓW!

Perły Rynku FMCG

Podsumowujemy kolejną edycję badań Perły Rynku. Menedżerowie odpowiedzialni za pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 01:06