08.02.2023 / 12:27
StoryEditor

Lidl publikuje rozszerzoną wersję polityki zakupowej. Jak wyglądają jej założenia? Ważne informacje dla dostawców!

Wózek sklepowy Lidl
Lidl opublikował rozszerzoną wersję polityki zakupowej dotyczącą świadomego odżywiania. W rozbudowanym dokumencie zostały uwzględnione dodatkowe działania oraz zobowiązania polskiego oddziału sieci, takie jak np. rozszerzenie asortymentu roślinnego. Sprawdź, na czym jeszcze zamierza skupić się Lidl.

Dyskontowa sieć zapowiada rozszerzenie asortymentu roślinnego oraz produktów pełnoziarnistych w markach własnych Lidl. Podkreśla także zamiar wprowadzenia nowych standardów komu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 17:06
StoryEditor
Poczta Polska szykuje większe zwolnienia niż zapowiadano. Związkowcy organizują protest
Auta dostawcze Poczty Polskiej (Poczta Polska)
Redukcja zatrudnienia w Poczcie Polskiej mogą objąć nie 5 tys. osób – jak zapowiadano – ale nawet 10 tys. etatów – podaje „Rzeczpospolita” powołując się na związkowców działających w spółce. Ograniczenie załogi ma nastąpić przez nieprzedłużanie umów osobom, którym kończą się umowy, odejścia na emeryturę oraz zwolnienia grupowe.

Liczba pracowników Poczty Polskiej systematycznie maleje. Obecnie jest ich 63 tys., o 15 tys. mniej niż przed pandemią Covid-19. Według nowego prezesa spółki, Sebastiana Mikos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 13:21
StoryEditor
W galeriach handlowych wciąż bez szału. Klienci chodzą do nich rzadziej niż rok temu
Z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE Research wynika, że w I kwartale br. ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o blisko 5 proc. rdr. (fot. Shutterstock)
W I kwartale br. ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o blisko 5 proc. rdr. Częstotliwość wizyt także spadła – o ponad 4 proc. Liczba osób odwiedzających obiekty tego typu zmniejszyła się o niecałe 1 proc. Szczególnie niechętni robieniom zakupów w takich placówkach okazali się mieszkańcy Śląska i Pomorza.

Z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE Research, bazującego na obserwacji zachowań 450 tys. klientów w ponad 710 galeriach i centrach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 18:18