09.05.2022/19:31

Lidl rezygnuje z kampanii promocyjnych planowanych na piłkarskie mistrzostwa świata w Katarze

Niderlandzki oddział sieci Lidl anuluje plany promocyjne, związane z tegorocznym Mundialem, który ma się odbyć pod koniec roku w Katarze. W tle kwestie praw człowieka i wykorzystywania pracy niewolniczej, które stały się szczególnie znaczące w dzisiejszych czasach, gdy demokracje mierzą się z autorytaryzmem. O decyzji informuje miejscowy portal Financieele Dagblad.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także