20.11.2018 / 11:44
StoryEditor

Lidl ruszył w Polsce z kolejną falą otwarć nowych sklepów

Supermarket sieci Lidl w Poznaniu (materiały prasowe)
Sieć Lidl Polska otworzy 22 listopada trzy kolejne sklepy na polskim rynku. Placówki ruszą we Wrocławiu, Gliwicach i Toruniu. To nie koniec, w najbliższych tygodniach sieć otworzy sklep we Wrocławiu przy ul. Buforowej, a także w Galerii Łódź, gdzie Lidl zajmie miejsce po hipermarkecie Tesco. W sumie w ciągu niemal 11 miesięcy br. operator uruchomił już ponad 30 nowych sklepów.

22 listopada Lidl otworzy sklepy we Wrocławiu, Gliwicach i Toruniu. Kilka dni wcześniej ruszyły placówki niemieckiej sieci w Będzinie (15 listopada), 25 października w Gdańsku p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 17:17
StoryEditor
Czeski miliarder ma apetyt nie tylko na sieci handlowe. Daniel Kretinsky chce przejąć Royal Mail
Daniel Kretinsky, który jest właścicielem udziałów w takich sieciach jak Metro, Casino, Sinsbury, Eroski oraz Caprabo, chce przejąć brytyjski Royal Post (fot. Shutterstock)
Daniel Kretinsky, który jest właścicielem udziałów w takich sieciach jak Metro, Casino, Sinsbury, Eroski oraz Caprabo ma zakusy na najstarszą firmę świadczącą usługi pocztowe na świecie. Czy czeski miliarder przejmie brytyjski Royal Mail?

Daniel Kretinsky próbuje przejąć brytyjską firmę Royal Mail, świadczącą usługi pocztowe krajowe i zagraniczne pod markami Royal Mail oraz Parcelforce Worldwide. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 18:16
StoryEditor
Carrefour promuje swoją markę odzieżową Tex. Nowa kampania i program lojalnościowy
Carrefour promuje markę odzieżową TEX (fot. Carrefour)
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą markę TEX. Choć w ofercie sieci była ona dostępna od dawna, dopiero teraz firma zdecydowała się ją wesprzeć reklamowo.

Carrefour, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje klientów związane z utrzymującą się w Polsce inflacją, uruchomił ogólnopolską kampanię dla marki TEX - kolekcji ubrań, obu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 16:23